مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

در ورودی ساختمان در نقشه معماری، راهی برای ورود به یک ساختمان است. اما در دنیای واقعی، در ورودی یک ساختمان در واقع هویت آن ساختمان است. درها چیز‌های زیادی برای گفتن دارند. درها به ما می‌گویند که معمار و سازنده آن ساختمان، چقدر بزرگ فکر می‌کرده‌اند. چقدر ریزبین بوده‌اند. طراحی ساختمان را چطور انجام داده‌اند و حتی اگر شما را به داخل دعوت نکنند، می‌توانید طراحی داخلی ساختمان را از روی در ورودی آن حدس بزنید.

 

از نظر فنی در ورودی ساختمان ، انواع گوناگونی دارد: از در‌های چوبی و فایبرگلاس گرفته تا درهای فلزی و شیشه‌ای و ضد سرقت. حتی برخی از در‌ها ترکیبی از دو یا چند جنس مختلف است و هر کدام در طراحی یک ساختمان، کاربرد متفاوتی دارد و نقش متفاوتی را بازی می‌کنند. پیشتر در وب‌سایت پادیرگستر درباره اینکه هر نوع در ورودی ساختمان ، چه کاربردی دارد و به چه دلیل استفاده می‌شود توضیح دادیم. اما نکته مهم اینجاست که درها صرفا کاربرد فنی ندارند.

به بیانی دیگر، در ورودی ساختمان، می‌تواند قصه ساختمان را برایتان تعریف کند

آنها می‌توانند قصه‌گوی طراح باشند. ساختمان‌های زیادی در دنیا هستند که درهای آنها می‌تواند معماری شکوهمند داخل آنها را به شما نشان دهد. در ادامه نگاهی داریم به زیباترین طراحی‌های در ورودی ساختمان که در اغلب آنها، ترکیب و طراحی خاص منزل با طراحی در ورودی ساختمان هماهنگ شده و می‌تواند الهام بخش ما در طراحی داخلی و همچنین طراحی نمای بیرونی ساختمان‌هایی که طراحی می‌کنیم باشد.
در این گالری بیست تا از زیباترین طراحی‌های درهای ساختمان را به شما نشان می‌دهیم و سعی می‌کنیم به مرور زیباترین طراحی‌هایی که دیده‌ایم را نیز با شما به اشتراک بگذاریم.

  • ۹۶/۱۱/۲۱
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

در ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی