مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

گروه معماری 2b group به تازگی طراحی معماری داخلی یک پنت هاوس را به پایان رسانده که در ادامه به نقد و بررسی این پروژه می پردازیم.

اولین نکته ای که در طراحی این پنت هاوس قابل توجه است سقف بلند و پنجره های زیاد و بزرگ سر تاسری با چهار چوب های فلزی سیاه رنگ که یک حس مدرن و صنعتی را القا میکند.

پنت هاوس در اکراین

متریال استفاده شده ای مانند چوب،بتن،شیشه،وفولاد ضد زنگ باعث حس صنعتی بودن و مدرن بودن فضا شده است . اما راحتی و ارامش همچنان در طراحی داخلی دیده می شود.

پنت هاوس در اکراین

زیبایی و روشنایی زیاد بسیار دیده می شود طراحی داخلی این پنت هاوس دل باز فضایی سرگرم کننده را هم ایجاد کرده که یک DJ  را در وسط خانه تعبیه کرده که در بعضی مواقع یا مهمانی های کوچک خانگی از ان استفاده کنند و لذت ببرند .

پنت هاوس در اکراین

باز هم میبینیم که اهمیت متریال و رنگ ها چگونه در این طراحی داخلی خود را نشان می دهد نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی را ایفا می کند

پنت هاوس در اکراین

میز DJ  هم میبینیدکه این هماهنگی رنگ ها و متریال را راعایت کرده و رنگ سفید همراه با چوب هماهنگی خود را با اشپزخانه اعمال کرده . آشپزخانه هم با کابینت استیل و سقف فولادی  و کف بتنی میز ناهار خوری سفید رنگ و صندلی های چوبی فضای جالب در تبعیت از رنگ های اصلی طراحی  زیبایی را ایجاد کرده.

پنت هاوس در اکراین

اتاق خواب هم توسط یک دیوار شیشه ایی با چهارچوب های فولادی از فضای عمومی جدا شده که ایده جالب و زیبایی برای دیوار های داخلی می باشد .

پنت هاوس در اکراین

حمام مجلل  این پنت هاس در اتاق خواب روی یک پلت فرم قرار می گیرد . پنجره های کف تا سقف و حمام شیه ای هم حالت زیبا و روشنایی خاص را به حمام داده اند و در مواردی که حریم خصوصی مورد نیا است یک پرده کشیده می شود تا اراد به راحتی حمام کنند .

پنت هاوس در اکراین

در انتهای اپارتمان هم یک اتاق خواب مهمان وجود دارد با دو تخت خواب و نمایی بسیار خوب به شهر دارد.

پنت هاوس در اکراین

بازسازی و نوسازی ویلا و طراحی ویلای لوکس و لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: بلاگ پادیر گستر

  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی