مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

اخیرا دو معمار به نام های dan weber  و  steve willsonیک ویلای خاص و زیبا را روی کوه های کالیفرنیا را طراحی کرده اند که این ویلا دارای ویژگی های خاص و زیبای زیادی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی طراحی ویلا می پردازیم.

ویلایی بر فراز کوه ها

 

این ویلای یک طبقه که مساحت کمی هم نسبت به ویلاهای لوکس دارد . دارای یک سقف سر سبز نیز می باشد که با پوشش گیاهی مزین شده . نکته مثبت این ویلا محلی است که در آن ساخته شده است لوکیشن بسیار عالی با یک چشم انداز بی نظیر و هوای عالی که همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید مه آلود می باشد.

ویلایی بر فراز کوه ها

پس در این طراحی ویلا نکات دیگری هم نمایان می شوند که معماران باید به آن توجه می کردند و آن هم یک طراحی ساده در کنار طبیعت بکر و فضای خاص با آب و هوای خاص می باشد .

ویلایی بر فراز کوه ها

این ویلا همچنین از طرف دیگر منظره ای به سوی قسمت های یخ زده اقیانوس آرام دارد. و یک چشم انداز زیبا از پنجره های بزرگ شیشه ای کف تا سقف دارد.

ویلایی بر فراز کوه ها

سادگی وزیبایی در این ویلا بسیار به چشم می خورد که می توان گفت نقطه قوت این طراحی ویلا می باشد.البته اصل ایده طراحی ویلا ، طراحی خانه ای سبز بود.

ویلایی بر فراز کوه ها

به سراغ  بررسی طراحی داخلی ویلا می رویم. متریال چوب و بتن متریال استفاده شده در این طراحی داخلی می باشد. مبلمان زیبا ،سقف چوبی، کابینت های ساده و لوکس ،لوستر های خاص همه و همه از یبایی های نشیمن ویلا می باشند.

 

ویلایی بر فراز کوه ها

رنگ استفاده شده در شیر آلات و لوستر ها رنگ طلایی مات می باشد که هماهنگی خاصی با رنگ چوب و دیوار های بتنی دارد که نشان از انتخاب ماهرانه رنگ ها می باشد.

ویلایی بر فراز کوه ها

نکته جالب دیگری هم که وجود دارد این است که ستون های فلزی ساختمان توسط مصالح ساختمان پوشانده نشده اند و کاملا در داخل خانه قابل رؤیت می باشند و از آنجایی که رنگی تقریبا نزدیک به رنگ های استفاده شده در طراحی داخلی ویلا دارند ، وجودشان نه تنها باعث زشت شدن طراحی نیست بلکه به زیبایی های داخل ویلا هم کمک شایانی کرده است.

ویلایی بر فراز کوه ها

آشپز خانه هم یک طراحی بسیار جذاب و ساده دارد برای مثال لوستر ها و کابینت ها و دیواره ی بتنی واقعا تشکیل یک آشپز خانه خاص را داده اند.

اتاق  خواب کوچک و ساده هم با  همان متریال چوب و بتن استفاده طراحی شده است اما لوستر های سیاه رنگ و کمد های زیبای چوبی که هم جنس با خود دیوار می باشد .

ویلایی بر فراز کوه ها

در حمام هم بجای کاشی کاری از متریال کلی این طراحی یعنی همان چوب و بتن استفاده شده،یک وان با بدنه ی چوبی و شیر آلات طلایی رنگ ساده اما بسیار شیک و لوکس می باشند .

ویلایی بر فراز کوه ها

طراحی ویلای لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. در برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی خانه از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با پادیر گستر تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر

  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی