مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

گروه معماری کاپرینی و پلرین (Caprini & Pellerin Architects) یک ویلای زیبا را که روی یک تپه واقع در شهر کن فرانسه است را به اتمام رسانده‌اند.طراحی ویلای زیبا در فرانسه

راه ورودی این ویلای زیبا از میان دو حوض مدرن بسیار خیره‌کننده و چشم‌نواز عبور می‌کند و از سویی دیگر رنگ سفیدِ نمای سنگی این بنا، ازلحاظ بصری توسط گیاهانی سبز و زیبا خنثی می‌شود.

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

داخل ساختمان به‌واسطه پنجره‌های دیواری بسیار روشن و دل‌باز است. طراحی داخل آن دارای یک ویژگی زیبا و منحصربه‌فرد است، چراکه یک شومینه مدرن و خاص که روی آن نیز یک هود شیشه‌ای تعبیه‌شده وجود دارد که ازلحاظ بصری با دیوار پشتی خود به‌خوبی یکی شده است.

طبقه همکف این ویلا به روی استخری منتهی می‌شود که 20 متر طول دارد و در پایین آن، جایی مخصوص در نظر گرفته‌شده است تا افراد داخل خانه بتوانند از چشم‌انداز زیبای شهر لذت ببرند.

طراحی ویلای زیبا در فرانسهدر انتهای استخر یک پاسیو وجود دارد که دارای یک سرپناه است و محلی دیگر برای استراحت و لذت بردن از فضای آرام آنجا است.

داخل آشپزخانه کابینت‌های چوبی مینیمالیستی روشن وجود دارد که رنگ مشکی و تیره کابینت جزیره را کاملاً خنثی کرده و هماهنگی بصری میانشان ایجادشده است.

در طبقه همکف همچنین یک اتاق‌خواب وجود دارد که توسط یک در چوبی کشویی از حمام جدا می‌شود و در مواقع نیاز به‌راحتی باز و بسته می‌شود.

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

در طبقه بالا نیز اتاق‌خواب اصلی قرار دارد که توسط پنجره‌های دیواری کشویی به سمت بالکن باز می‌شود. نقطه‌ای که چشم‌انداز بی‌حدومرز و زیبای شهر را برای ساکنین این ویلای زیبا امکان‌پذیر می‌سازد. مقابل بالکن نیز نرده‌های تمام شیشه‌ای برای ایمنی تعبیه‌شده‌اند.

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

طراحی داخلی و لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی ویلا از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

طراحی ویلای زیبا در فرانسه

منبع: بلاگ پادیر گستر

  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی