مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

هنوز هم خیلی از ما به عادت قدیم، وقتی از منزل بیرون می‌رویم، یکی از چراغ‌ها را روشن می‌گذاریم تا به‌این‌ترتیب، دزدانی که قصد ورود به خانه ما را دارند تصور کنند کسی در منزل است و به‌این‌ترتیب از سرقت خانه‌مان جلوگیری می‌کنیم. شاید این کار، سال‌ها پیش و زمانی که دزدها و روش‌ها و تکنولوژی‌های مورد استفاده‌شان تا به این اندازه پیشرفته نشده بود کاربرد داشت. اما امروزه این روش‌ها دیگر منسوخ شده است. امروزه تقریباً تمامی ساختمان‌های مدرن، با دزدگیر ، دوربین‌های مداربسته، شیشه‌های ضد لرزش و بسیاری تجهیزات دیگر محافظت می‌شوند و دیگر نیازی به روشن گذاشتن چراغ نیست. روش‌های زیادی وجود دارند که برخی شرکت‌های مهندسی ساختمانی در پروژه‌های ساخت و ساز خود از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حتی اگر دوربین مداربسته هم نداشتید، باز هم خیال شما بابت امنیت خانه‌تان راحت‌تر باشد.

حتی اگر خانه‌ای که دارید یک خانه نوساز نیست می‌توانید با چند ترفند نه چندان گران‌قیمت، از تغییر قفل در ورودی به قفل‌های کامپیوتری تا استفاده از دوربین‌های HD با تصویرمستقیم روی تلفن همراه‌تان، امنیت خانه‌تان را تامین کنید.

افزایش امنیت خانهدر ورودی را تعویض کنید
در ورودی خانه یکی از مهم‌ترین موانع برای افزایش امنیت خانه و جلوگیری از سرقت است. تحقیقات نشان می‌دهد که دست‌کم نیمی از سرقت‌های منازل، با عبور از در ورودی خانه انجام شده‌اند. استفاده از یک طراحی زیبا برای در ورودی ساختمان، نه تنها زیبایی خانه را بیشتر می‌کند، بلکه با به کارگیری در‌های ضد سرقت، امنیت خانه را نیز افزایش می‌دهد. اگرچه بهتر است برای تغییر در ورودی، تمام چارچوب و لولا‌ها را تغییر دهید، اما اگر این کار هزینه زیادی برایتان دارد، بهتر است دست‌کم از یک قفل ضد سرقت یا کامپیوتری و یک قفل ایمنی و یک درب آکاردئونی در جلوی آن استفاده کنید.

افزایش امنیت خانه

قفل‌های دیجیتال
یکی از خدماتی که شرکت پادیرگستر می‌تواند برای افزایش امنیت خانه شما انجام دهد، استفاده از قفل‌های دیجیتال برای خانه‌های هوشمند است. سیستم‌های هوشمند که این روز‌ها در بسیاری از خانه‌ها به کار گرفته می‌شود به شما اجازه می‌دهد علاوه بر کلید‌های فیزیکی، از کلید‌های دیجیتال نیز استفاده کنید. این خدمات که اتفاقاً خیلی هم گران‌قیمت نیستند و بسیاری از خانه‌های معمولی در شهر کرج و تهران نیز از آن استفاده می‌کنند، درواقع نوعی دستگاه کد‌گذاری روی قفل ورودی خانه است که به شما اجازه می‌دهد دقیقاً همان‌طور که گوشی خود را با رمز عددی باز می‌کنید، روی در ورودی ساختمان هم کد بگذارید و آن را با رمز باز کنید. این سیستم‌ها حتی می‌توانند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که از راه دور یا بدون کلید نیز باز شوند. به‌این‌ترتیب اگر اعضای خانه به طور اتفاقی در خانه رو ببندند، نیازی به کلید‌ساز ندارید و می‌توانید از راه دور، خودتان هم در را باز کنید. همچنین این امکان را دارند که در هر بار باز یا بسته شدن به شما SMS دهند یا از راه دور، باز یا بسته بودن قفل را با موبایلتان بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این قفل‌های دیجیتال، با پادیرگستر تماس بگیرید.

 

افزایش امنیت خانه

قفل‌های پنجره‌ها را تعویض کنید
پنجر‌ه‌های ساختمان، خصوصاً پنجره‌های طبقه اول هم می‌توانند راه ورودی خوبی برای سارقان باشند. به همین دلیل است که اغلب شرکت‌های طراحی معماری ساختمان، برای افزایش امنیت خانه پنجره‌های طبقه اول را با حفاظ طراحی می‌کنند. حتی اگر در پنجره‌های طبقات بالایی از قفل‌های معمولی استفاده می‌کنید (که پیشنهاد می‌دهیم این کار را نکنید)، حداقل اطمینان پیدا کنید که پنجره‌های طبقه اول با قفل‌های ایمنی بسیار مطمئن حفاظت می‌شود. پنجره‌های رو به ایوان در طبقه اول هم در صورت استفاده از قفل‌های معمولی یا شیشه‌های بدون محافظ، به راحتی می‌تواند راه ورودی دزدان باشد. بنابراین حتماً آن‌ها را هم بررسی و تعویض کنید.

افزایش امنیت خانه

دزدگیر روی شیشه‌ها و داخل خانه
دزدگیر‌ها امروزه قیمت چندانی ندارند و می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از یک میلیون تومان، از چندین دوربین در جاهای مختلف خانه استفاده کنید. فراموش نکنید که سنسور‌های لرزشی ارزان‌تر از چشمی‌های مادون قرمز هستند و می‌توانید با هزینه نسبتاً پایینی، تمامی پنجره‌های رو به بیرون را به‌وسیله حسگر‌های لرزشی ایمن کنید. این روز‌ها بسیاری از شرکت‌های ساختمانی، در کنار امکاناتی مانند جاروبرقی مرکزی، آنتن مرکزی و خانه هوشمند، سرویس‌های ایمنی را نیز افزایش امنیت خانه به شما اراده می‌دهند. البته طبیعتاً باید این خدمات را از شرکت‌های مهندسی ساختمانی معتبر بخواهید. حتی می‌توانید از دوربین‌های مداربسته ارزان‌قیمت و باکیفیت مانند دوربین تحت‌شبکه شیائومی مدل Yi Home Camera استفاده کنید که قیمت آن در بازار حدود 250 هزار تومان است. این دوربین می‌تواند تصویر خانه را از راه دور با کیفیت HD به شما نشان دهد و همانند یک دوربین امنیتی پیشرفته، حتی در تاریکی هم به کوچک‌ترین جنبش و حرکت حساس است و موبایل شما را به صدا درمی‌آورد.

راه‌اندازی و استفاده از این دوربین در کمتر از نیم‌ساعت انجام می‌شود و برای انجام این کار می‌توانید با پادیرگستر تماس بگیرید.

اگرچه تا تعطیلات نوروز و ایام مسافرت‌های خارج از شهر، چیزی باقی نمانده است، اما هنوز فرصت کافی برای این تغییرات دارید تا با خیال راحت و بدون نیاز به روشن گذاشتن چراغ‌های داخل منزل، به مسافرت بروید. پس بهتر است زودتر دست‌به‌کار شوید و برای بازسازی و نوسازی خانه و مقاوم سازی ‌و افزایش امنیت خانه تان با چند شرکت معتبر تماس بگیرید. شاید با هزینه بسیار کم، بتوانید خودتان را در برابر ضرر‌های هنگفت ناشی از سرقت، ایمن کنید.

منبع: http://padirgostar.com/4030/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

تخریب ساختمان

ساختمان سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی