مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

مقالات ساختمانی

مقالات مرتبط با حوزه ساختمانی

  • ۰
  • ۰

معماران استرالیایی به تازگی ویلای مدرنی در Perth  در کشور استرالیا ساخته اند. طراح این ویلا  ، Brook Leber ، در نمای این ویلا از طرح کانتینر های حمل نقل در کشتی ها الهام گرفته است . درادامه به بررسی کلی این ویلای لوکس ودلنشین می پردازیم.

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

در ابتدا نمای ورودی ویلا را می بینیم ،بازی با احجام و متریال و رنگ های سیاه و سفید زیبایی خاصی به این طرح داده و در چند قسمت بسیار کوچک که شامل در اصلی و دو پنجره در ضلع طرف دیگر نما از رنگ نارنجی استفاده شده که یک تضاد زیبا و ماهرانه در این طراحی نما است که این نما را به نمایی خاص تبدیل کرده . در قسمت پشتی خانه یک حیاط وجود دارد که دارای یک پاسیو لوکس و یک استخر زیبای و ساده ب حصار شیشه ای می باشد.

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

درب های شیشه ای کشویی فضای داخل خانه را از بیرون جدا می کنند که در تامین نور و روشنایی کلی فضای ویلا تاثیر بسزایی دارند .

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

به فضای داخلی ویلا  می رسیم در قسمت ناهار خوری یک لوستر آویز زیبا وجود دارد که وظیفه روشنایی این فضا را در شب دارد  .

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

آشپز خانه هم تقریبا طراحی ساده ای دارد که از رنگ سیاه در کابینت ها استفاده شده بجز یک باکس روی ظرفشویی که با رنگ خود چوب  می باشد .

در طراحی داخلی ویلا استفاده از رنگ های سیاه، سفید و چوب دیده می شود که الگوی کلی این طراحی می باشد که نمای ویلا هم از همین الگو پیروی می کرد .

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

در مجاورت ناهار خوری فضای نشیمن است . یک نشیمن زیبا با طراحی لوکس وبی نظیر ،دیوار کاشی کاری شده و یک مبل راحتی ساده. رنگ خاکستری به طور چشم گیری در این نشیمن استفاده شده است . که همه اینها فضایی آرام و دلنشین را فراهم آورده اند.

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

در طبقه بالا هم یک نشیمن کوچک و خاص خصوصی و خانوادگی وجود دارد با طراحی یکم جذاب تر و فانتزی تر .

میز زیبایی که شبیه یک جعبه است ،مبل های دسته چوبی ،گلدان دیواری و بالشتکهای جالب روی مبل با عث زیبایی و جذابیت این نشیمن خانوادگی شده اند.

یک تراس در اینجا قرار دارد که از این نشیمن کوچک راه دارد.تراس هم دو مبل راحتی کوچک جالب و جذاب دارد. کف تراس هم به رنگ سیاه است که حس خوبی را در تراس ایجاد می کند .

طراحی ویلای زیبا همراه با استخر

در پایان به اتاق خواب(master room  ) می رسیم. این قسمت هم از طراحی بسیار لوکسی بهره می برد . این اتاق یک دیوار با متریال چوب به رنگ سیاه دارد که دو تکه گرد از تنه درخت روی آن به عنوان تابلو بسیار زیبا و جذاب می باشد. همچنین گلدان های آویزان هم در با نشاطی این طراحی نقش به سزایی دارند.

طراحی ویلای لاکچری ، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. در برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی خانه از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با پادیر گستر تماس بگیرید.

منبع: بلاگ پادیر گستر

  • ۹۷/۰۶/۱۰
  • شرکت پادیر پادیرگستر البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی